Om OK-Den Gule Villa

I OK-Den Gule Villa arbejder vi for, at vi alle kan få et indholdsrigt liv. Det gælder, når vi bliver ældre, men det gælder også, når vi måske bliver alene, bliver syge eller får et handicap, som sætter andre rammer for vores liv.

OK-klubben tilbyder et fællesskab, hvor du møder mennesker, der, ligesom du, er nysgerrige på livet og holder af at opleve nyt. Nogle kommer til musik, korsang, underholdning eller bankospil - nogle for at danse eller lave gymnastik. Andre kommer for at høre foredrag, diskutere litteratur, male, strikke eller blot til en kop kaffe og en snak med en af vores frivillige.

Nogle kommer også blot for at spise - det er ret mange, og vores køkken er godt. Men fælles for vores gæster er, at alle kommer, fordi her er rart sted at være med vores mange frivillige og mere end 1.100 medlemmer.

Vi ligger lige på Dirch Passser Allé 2,i et hus med masser af atmosfære. Kom bare forbi, du er altid velkommen.

Forretningsorden

Frivillighedspolitik

OK-klubberne

Hendes Kongelige Højhed Prinsesse Benedikte

OK-Den Gule Villa er en af OK-klubberne i Danmark. Hendes Kongelige Højhed Prinsesse Benedikte er protektor for OK-klubberne.

Landsorganisationen OK-klubberne

Du får mange fordele ved at melde dig ind i OK-Den Gule Villa